Complimenten en klachten

U kunt ons helpen onze dienstverlening te verbeteren

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Uw klacht nemen wij serieus, en is voor ons een advies. 
Als u ontevreden bent over de behandeling door één van onze medewerkers kunt u allereerst uw onvrede bespreken met de betrokken medewerker. De medewerker kan u dan direct zijn of haar handelen uitleggen. Mocht u dit niet prettig vinden of er niet uitkomen met de betrokken medewerker dan kunt u uw melding telefonisch, per e-mail of schriftelijk bij ons kwijt via de hiernaast staande gegevens.

Contact klachtenfunctionaris

T: 071 – 516 00 20
E: klachten@salux.nl
Salux Healthcare
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 10374
2300 WB Leiden


Mocht u juist heel tevreden zijn dan horen wij dat ook graag. Positieve feedback helpt ons om nog beter te begrijpen waar u als klant mee geholpen bent, en hoe wij nog betere zorg kunnen bieden. Complimenten kunt u altijd direct uiten richting de betrokken medewerker. Een melding telefonisch, per e-mail of schriftelijk kunt u bij ons kwijt via de hiernaast staande gegevens.

Zodra uw melding is ontvangen via de mail ontvangt u een automatische ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt geregistreerd en wij doen intern onderzoek. Ook kan de leidinggevende of klachtenfunctionaris contact met u opnemen voor overleg of een toelichting. De leidinggevende of klachtenfunctionaris registreert de bevindingen bij uw melding, neemt de nodige maatregelen en controleert of deze maatregelen het gewenste resultaat hebben.